
Zapisz się już dziś aby wiedzieć wcześniej o zbliżających się promocjach i rabatach!



Gwarancja i serwis
Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w zakupionym towarze skontaktuj się z naszą obsługą w celu ustalenia dalszych kroków naprawy gwarancyjnej lub wymiany towaru.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania (dot. majdanów, ramion, celowników, buttonów), aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 661-163-337.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować dołączając do niego nasz formularz.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@lukibytom.pl lub telefonicznie: 661-163-337. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta macie Państwo prawo na zwrot towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia z wyłączeniem produktów o indywidualnym dopasowaniu lub specyfikacji (strzały, który noszą ślady indywidualnego dopasowania - docięcie strzał, wklejenie grotów, oklejenie lotek).
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.
W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Prześlij do nas produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz
z całą jego zawartością., który chcesz zwrócić dołączając do niego nasz formularz. - W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Uwaga: zwrot produktów odbywa się na koszt Kupującego.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Adres zwrotów oraz reklamacji:
Łuki-Bytom
ul. Wałowa 1/8
41-902 Bytom
tel. 661-163-337
sklep@lukibytom.pl
W przypadku wysyłki zwrotu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy w celu potwierdzenia nadania przesyłki!