Skontaktuj się z nami

Masz pytanie? Napisz! 
Newsletter
Zapisz się już dziś aby wiedzieć wcześniej o zbliżających się promocjach i rabatach!
Produkt dnia
lotki SPINWING 1.3/4"
lotki SPINWING 1.3/4"
62,00 zł
szt.
clickier DECUT SOLO
clickier DECUT SOLO
23,00 zł
szt.
smar do strzał AAE
smar do strzał AAE
46,00 zł
szt.
kołczan EASTON DELUX różowy
kołczan EASTON DELUX różowy
250,00 zł
szt.
plastron W&W FINO
plastron W&W FINO
95,00 zł
szt.
maszynka do lotek BEITER TRI-LINER
maszynka do lotek BEITER TRI-LINER
179,00 zł
szt.
plecak AVALON CLASSIC
plecak AVALON CLASSIC
205,00 zł
szt.
wosk BCY X-WAX
wosk BCY X-WAX
40,00 zł
szt.
plastron CARTEL 101
plastron CARTEL 101
35,00 zł
szt.
ramiona FIVICS VELLATOR WOOD CORE CARBON
ramiona FIVICS VELLATOR WOOD CORE CARBON
1 000,00 zł
szt.
damper AVALON CONTROL 18mm 1/4"
damper AVALON CONTROL 18mm 1/4"
15,00 zł
szt.
 stojak AVALON CLASSIC ONE20
stojak AVALON CLASSIC ONE20
125,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w zakupionym towarze skontaktuj się z naszą obsługą w celu ustalenia dalszych kroków naprawy gwarancyjnej lub wymiany towaru. 

 

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania (dot. majdanów, ramion, celowników, buttonów), aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 661-163-337.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować dołączając do niego nasz formularz.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@lukibytom.pl lub telefonicznie: 661-163-337. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. 

Zwrot produktów

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta macie Państwo prawo na zwrot towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia z wyłączeniem produktów o indywidualnym dopasowaniu lub specyfikacji (strzały, który noszą ślady indywidualnego dopasowania - docięcie strzał, wklejenie grotów, oklejenie lotek).
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. 
W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Prześlij do nas produkt  w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz
    z całą jego zawartością., który chcesz zwrócić dołączając do niego nasz formularz.
  2. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

 

Uwaga: zwrot produktów odbywa się na koszt Kupującego. 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Adres zwrotów oraz reklamacji:

Łuki-Bytom 
ul. Wałowa 1/8
41-902 Bytom
tel. 661-163-337
sklep@lukibytom.pl

W przypadku wysyłki zwrotu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy w celu potwierdzenia nadania przesyłki!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl